Tyto webové stránky ukládají v souladu se zákony na vaše zařízení soubory, obecně nazývané cookies. Odsouhlaste prosím nastavení cookies souborů pro použití webu.
Tyto obchodní podmínky platí při nákupu v internetovém obchodě www.doledo.cz provozovaném Dominikem Dolejším, fizickou osobou podnikající na základě živnostenského oprávnění , zapsanou Úřadem městské části Praha 10, Vršovická 1429/68, s místem podnikání Práčská 2667/103, Praha 10 - Záběhlice, IČO: 62562509
Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě DoleDo.cz a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu DoleDo.cz v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti.
Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese " info@doledo.cz" , nebo na kontaktní adrese.
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje,že se seznámil s těmito obchodními podmínkami,včetně reklamačních podmínek , a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo jeji část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se nevyrábí nebo nedovává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bede neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě,že objednávka nebude zrušena před expedicí a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informovám elektronickou poštou- e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.
Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem popřípadě provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.
Objednávku je možné vyzvednout v odběrném místě na adrese : Na Návsi 56, 250 82 Horoušánky. Objednané zboží si můžete vyzvednout až po přijetí potvrzení,že je objednávka připravena k odběru. Objednávky lze vyzvedávat v pracovní dny, ale i o víkendu po dohodě. Na této adrese není kamenná prodejna pouze výdejní místo je zde možné si za určitých podmínek zboží ozkoušet popřípadě vyměnit. Objednávka je připravena k odběru po dobu 7 pracovních dní po této době bude objednávka stornována.
Zboží je doručováno přepravní balíkovou firmou nebo Českou poštou.
Cena přepravy zahrnuje telefonické kontaktování zákazníka, pro případnou dobu či místa doručení. U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy zvýšena. Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsobu dopravy.
Reklamace zásilky je možná do 2 dní od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo zřejmé při předání!
POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.
Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem nebo SMS zprávou.
V případě nepřevzetí zásilky (objednávky) kupujícím a tím pádem neuhrazení nákladů na dopravné (poštovné) si vyhrazujeme právo požadovat náhradu nákladů na dopravné až do výše 500Kč.
V zásilce vždy najdete daňový doklad. Záruční doba začíná běžet datem uvedeným na dokladu.
Na zboží poskytujeme záruku danou zákonem.
V případě,že věc při převzetí kupujícím není ve schodě s kupní smlouvou(dále jen ,,rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to ,aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou, není-li takový postup možný , může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během 6 měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má koncový spotřebitel v souladu s § 53 ods. 7. občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
V takovím ořípadě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.
Peníze je možné vrátit též v hotovosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím na okolnosti prodloužena lhůta vrácení, ne však déle než 30 dní od doručení.
Tato ustanovení zákona nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné ( např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho co již nemůže být vydáno. Pokud je zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu.Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Prodávající má právo si účtovat 10% z prodejní ceny zboží na uvedení do původního stavu nebo na prodej již použitého zboží.
Na kupní cenu,která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží ( náklady na přepravu apod.).
• na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
• na dodávku zboží nebo Služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího,
• na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
• na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal
• na dodávku novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii.
Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.
Jak postupovat při vrácení zboží:
1) Připravte zásilku dle popisu níže. Jak mile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vazvednout, kontaktujte nás.
2) Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.
Jak zásilku připravit:
Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. ke zboží přiložte kopii dokladu o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet ( nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 10 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží nebude částka ponížena o přepravní náklady ( neplatí pro reklamace! ).
Veškeré způsoby úhrady ,lze vybrat před výběrem dopravy. Všechny způsoby platby jsou zahrnuty v ceně dopravy.
Platba předem - při výběru této možnosti obdržíte zálohový list se všemi údaji k platbě.
Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet.
Dobírka - objednané zboží vám bude zasláno poštou a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti.
Osobní odběr - platí v hotovosti při osobním odběru.
Online platba - Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a. s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz. Platby kartou a platebními tlačítky bank - kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
V případě,že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu "Právo spotřebitele" Obchodních podmínek.
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.
• V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže:
Zašlete výrobek na adresu: Dominik Dolejší - DoleDo.cz, Na Návsi 56, 250 82 Horoušánky.
Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět kdy a kde budeme moci zásilku vyzvednout , kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní ( včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi . Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby během přepravy nedošlo k znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
• Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol.
• Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
• Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
• Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které kupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
• Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplívající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
• Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
• Pokud výrobce poskytuje záruku delší je uvedena u zboží v katalogu.
• U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
• O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.
Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením Obchodních podmínek.
Vaše "DoleDo.cz"
Obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2023 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.